Search found 184 matches

by Willow
Sat Jan 05, 2019 11:26 pm
Forum: Dolls
Topic: The Best Journalist in Diamond City
Replies: 1
Views: 72

The Best Journalist in Diamond City

Image
Is a mini Piper!
Base by zipple.

Leather is hard and mini pixels are even harder. I hope to eventually get to doing the rest of the humanoid-ish companions from Fallout 4.
by Willow
Sun Sep 11, 2016 5:42 pm
Forum: Tabloids
Topic: WIPs.
Replies: 2077
Views: 362057

Re: WIPs.

Image

my current mess, base is by scenefag and the skin palettes are by blood-cocoa ;w; supposed to be my boyfran fiance thing and myself
by Willow
Sun Sep 11, 2016 5:23 pm
Forum: Dolls
Topic: at least *slightly* inspired by inception?
Replies: 5
Views: 1756

Re: at least *slightly* inspired by inception?

super super cute, i love the simple shading!!
by Willow
Wed Sep 07, 2016 12:19 pm
Forum: Dolls
Topic: Master Archer
Replies: 2
Views: 1359

Re: Master Archer

@phoeberose heheh she's my little elf baby <3 I love her little ears so much
and yay thank you! ive had this color scheme on her for years lol
by Willow
Wed Sep 07, 2016 12:18 pm
Forum: Dolls
Topic: Yooooooo I haven't pixeled in years.
Replies: 11
Views: 2963

Re: Yooooooo I haven't pixeled in years.

@phoeberose thank you so much!!! seems that everyone loves the nose hahaha
by Willow
Tue Sep 06, 2016 1:17 pm
Forum: Dolls
Topic: Blast off to Galactic Zone for otherworldly thrills...
Replies: 3
Views: 1399

Re: Blast off to Galactic Zone for otherworldly thrills...

@mogget

thank you so so much! i've learned white is easier to shade if you start from white and gradually go darker rather than vice versa :3
by Willow
Tue Sep 06, 2016 11:52 am
Forum: Dolls
Topic: Blast off to Galactic Zone for otherworldly thrills...
Replies: 3
Views: 1399

Blast off to Galactic Zone for otherworldly thrills...

http://i64.tinypic.com/o755oh.jpg Base is by Duckie Since there's been a lot of hype about Nuka World being the last Fallout 4 DLC, I figured maybe I'd show it some love. (aka Nuka Girl) I hate pixeling glass, so I just made it transparent. Buuuuut I want to improve, so does anyone have any CC on h...
by Willow
Mon Sep 05, 2016 8:46 pm
Forum: Dolls
Topic: Yooooooo I haven't pixeled in years.
Replies: 11
Views: 2963

Re: Yooooooo I haven't pixeled in years.

@Blackfyre eee thank you love <3
by Willow
Sun Sep 04, 2016 2:10 pm
Forum: Dolls
Topic: Yooooooo I haven't pixeled in years.
Replies: 11
Views: 2963

Re: Yooooooo I haven't pixeled in years.

@Consonanta eeee thank you, and hell yeah her makeup is on point! it better be since i based it off of mine hahah

@queenxwitch thank you so much!!! and i don't believe i had a website... i tried starting one but it fell of the edge of th earth haha, maybe my dA?
by Willow
Sun Sep 04, 2016 2:07 pm
Forum: Dolls
Topic: re doll
Replies: 3
Views: 1762

Re: re doll

i see so much improvement!!! great job, the texture and shading look wonderful
by Willow
Sun Sep 04, 2016 2:06 pm
Forum: Dolls
Topic: i still pixel ;o;
Replies: 5
Views: 1950

Re: i still pixel ;o;

omg super super cute!!!! i feel like theyre something out of a dollmaker (obviously not but omg) it blends so well and looks so pretty ;w; beautiful job
by Willow
Thu Sep 01, 2016 3:57 pm
Forum: Melrose Ave
Topic: Exclusive Shop
Replies: 71
Views: 41675

Re: Exclusive Shop

Current Username: Pinky_Penguins
New Desired Username: Willow

Changed and Payment Deducted
by Willow
Thu Sep 01, 2016 1:57 pm
Forum: Dolls
Topic: Master Archer
Replies: 2
Views: 1359

Master Archer

http://orig06.deviantart.net/b326/f/2016/245/4/9/master_archer_by_soundwavesss-dag813f.png Soooo I used to play this game called Mabinogi (and I still kind of do, more like log on and say I'm afk lol) which I actually found on an ad on dA.... ANYWAYS this is my little elfy archer/puppeteer Celestyn...
by Willow
Sun Jul 31, 2016 2:48 pm
Forum: Dolls
Topic: Yooooooo I haven't pixeled in years.
Replies: 11
Views: 2963

Re: Yooooooo I haven't pixeled in years.

@Guinevere thank youuuuu :D i try to lean on the simple side sometimes because not everything has to be obnoxiously intricate :D
by Willow
Sat Jul 30, 2016 1:49 pm
Forum: Dolls
Topic: Yooooooo I haven't pixeled in years.
Replies: 11
Views: 2963

Re: Yooooooo I haven't pixeled in years.

@axxkat I swear girl every time i post this somewhere you always have something positive to say xD <3 thank you again x a mill
by Willow
Fri Jul 29, 2016 9:44 pm
Forum: Dolls
Topic: Yooooooo I haven't pixeled in years.
Replies: 11
Views: 2963

Yooooooo I haven't pixeled in years.

Image

No base... I started a WIP back in like 2013 and literally ran across it a while ago.... soooooo I finished and touched it up a little. :D
by Willow
Mon Aug 08, 2011 10:51 am
Forum: Dolls
Topic: Herro, I've been lurking for a while.
Replies: 4
Views: 687

Re: Herro, I've been lurking for a while.

Aww, thank you both :c
FunSized, I got lazy on the clothes. lol That's why, but thank you~
by Willow
Sat Aug 06, 2011 7:39 pm
Forum: Dolls
Topic: Herro, I've been lurking for a while.
Replies: 4
Views: 687

Herro, I've been lurking for a while.

Image
RAVE HAIR!

Okay, herro. I've been kind of away from glam for a while. :c These are all of the hair colors I've had/want to have. :c And I got lazy on the clothes, don't bug me :c

Base!
by Willow
Tue Jul 05, 2011 1:44 pm
Forum: Rehearsals
Topic: Life's a beach! Bahahaha.
Replies: 9
Views: 1754

Re: Life's a beach! Bahahaha.

Updated, check the first post~ :3
by Willow
Tue Jul 05, 2011 1:08 pm
Forum: Rehearsals
Topic: Life's a beach! Bahahaha.
Replies: 9
Views: 1754

Re: Life's a beach! Bahahaha.

http://fav.me/dzvdbx That's the stock I used as a ref >.< I'm not sure if I should move the elbow or not, cause I've tried and it looks funky o-o I still have to edit his hand, so I'll fix the thumb while I'm at it. Noooo, if you look closely, her arm is down, and his arm is going towards hers, so i...
by Willow
Mon Jul 04, 2011 11:56 pm
Forum: Rehearsals
Topic: Life's a beach! Bahahaha.
Replies: 9
Views: 1754

Re: Life's a beach! Bahahaha.

Bumpin' for another update...
by Willow
Mon Jul 04, 2011 9:17 pm
Forum: Rehearsals
Topic: Life's a beach! Bahahaha.
Replies: 9
Views: 1754

Re: Life's a beach! Bahahaha.

Updateddd. :D
by Willow
Mon Jul 04, 2011 9:10 pm
Forum: Rehearsals
Topic: Life's a beach! Bahahaha.
Replies: 9
Views: 1754

Re: Life's a beach! Bahahaha.

lol, thank you, tons and tons! he's a chunky boy, and if you mean like he seems "fat", he is on the bigger side. lol (it's supposed to be me and my boyfriend, so i'm trying to make it as realistic as possible.) deff gonna edit the hand before i start doing the water, then. c: thanks bunches again xD
by Willow
Mon Jul 04, 2011 7:49 pm
Forum: Rehearsals
Topic: Life's a beach! Bahahaha.
Replies: 9
Views: 1754

Life's a beach! Bahahaha.

Aight. :l Srs bsnz here. It's for my boyfriend, and I figure post the WIP here since no one else is giving me any CC ;~; Rip it to bits, guys. (The sky shading is uneven for a reason, btw) Linked out for size, I've got it stretched for palette room xDD Palettes = http://www.pixparadise.net/palettes....
by Willow
Mon Jun 27, 2011 11:46 am
Forum: Eaux Productions
Topic: Wallaby x: (done, might do more.)
Replies: 11
Views: 4168

Re: Wallaby x: (updated!)

Lol, I finished the leopard~ Bumpin fo da update. o-o /fail

Go to advanced search